HTML

kcamino

Szantiago de Compostelai 800 km-es zarándokútról, 2008 aug.25.-től szept. 30.-ig.

Friss topikok

  • blogtulajdonos: Tényleg boldoggá tettetek, hogy ennyien aggódtatok értem. Sajnos be kell érnetek annyival, hogy it... (2008.10.03. 13:43) Tíz nappal az indulás előtt
  • kistestvér: Barbiri!! Ha ez csak ily egyszerü lenne, nem kéne az egészségügyre annyi pénzt pazarolni. Drága Te... (2008.09.15. 23:40) Négy nappal az indulás előtt
  • kistestvér: azt hiszem, menetel rendületlenül. minden este fáradt, de nem fáj semmije sem. ezt én is csak a ma... (2008.08.31. 20:09) Előzmények

Linkblog

Archívum

Négy nappal az indulás előtt

2008.08.22. 13:08 kollzsu

Ma valahogy nyugodtabb vagyok, úgy érzem nem történhet semmi rossz velem. Biztos nagyon nehéz lesz, de ez nem új ezt eddig is nyilvánvaló volt. Tegnap elköszöntem a barátimtól, ma a munkatársaimtól. Mindenki nagyon kedves és segítőkész az úttal kapcsolatban. Ilitől egy kis szűzmária medált kaptam az útra, Erzsitől egy órát, Orsitól egy kis kulcstartót. Piroskától egy kavicsot, Maritól a hálózsákot. természetesen ezeket majd  mind magammal cipelem ha kell ha nem. Mind mind erőt ad majd, és ha rámtör a honvágy majd előveszem őket és egy kicsit velem lesz a muff 1-let. Elég az ömlengésből a végén még elbögöm magam.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kcamino.blog.hu/api/trackback/id/tr81627649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bolgarka 2008.08.25. 11:57:42

Hidd el, hogy nem is olyan hosszú azaz egy hónap... kibirhatatlan honvágyad sem lesz, söt nagyon is fogod élvezni az utat, ha esik, ha fúj, mert elérted a célod, elöször is hogy ott vagy a Caminon. És persze feladni sem fogod, mert a sok készülödés célja igazándiból nem a kijutás, hanem a végigjárás volt. Amúgy is minek feladni valamit, ami amugysem az örökkévalóságig tart...???

És meglátod, amikor hazaérsz minden ugyanúgy fog várni rád, mint mielött elmentél. Ami megváltozik, az te leszel... Egy csomó újfajta élménnyel leszel gazdagabb, új emberek, új ismeretek, új gondolatok. De ezek majd mind eltörpülnek amellett a tapasztalat mellett, hogy talán sokkal tágasabbnak fogod látni a világot, ami egy apró lépéssel ismét közelebb áll majd a valósághoz.... Kivánok ehhez nagyon sok kitartást és azt, hogy örömed leld a "megismerésben"!

Puszil, kicsi lányod :)

Pesti.Tamas. 2008.08.26. 15:05:55

Szevasz Mama!!!

Reméljük az első napodon sikerült máris belerázódnod a gyaloglás szépségeibe, és kitartóan lépegetsz futó műveiddel!! A papával mi is edzünk és nehezítésként betont is tolunk a talicskában, hogy edzésben maradhassunk. A viccet félre téve, kívánunk neked nagyon sok erőt, kitartást, tessék vigyázni magadra!!!!! Tamás, Betti, Hanna, Janka és az Öreg...

NapVirag 2008.08.26. 23:27:20

Edes draga Zsuzsam, egesz nap Rad gondoltam es lelekben Veled bandukoltam az uton. Csodas vagy, hogy elindultal, es csodas vagy, hogy megteszed!! Varazslatos amit teszel, mert bar nem beszeltem senkivel az itthonmaradottak közül, megis erzem, hogy egy emberkent dobog a szivünk erted es összeköt bennünket is az irantad erzett szeretet! A JoIsten ovja minden leptedet!! Puszik Viragodtol (aki neha Marcsi is :)

Bolgarka 2008.09.01. 13:14:14

Édes drága anyukám ma értem gyalogol! A napot nagyon jól kiválasztottad, köszi mutter, a munka nagyon tetszett, jó fejek a kollégák is, minden nagyon jól alakult, végre sinen van minden!! Nagyon happy vagyok. Puszillak!! Csak egy kivánságom lenne még.... hogy légyszi irjál nekünk néhány sort a blog-on!!!

Bolgarka 2008.09.01. 13:15:34

Ja még annyit, hogy az irta sms-ben, hogy már megtett 120 km-t! Gratula Zsú, csak igy tovább!!

NapVirag 2008.09.03. 21:32:26

Bolgarka,Te a Barbara vagy??? Ha tudtok valamit Zsuzsarol Te vagy Tamas, vagy Peti, Keri .... Irjatok be ide a hozzaszolasokhoz!!!! Akkor legalabb valamit tudnank Zsuzsarol!!!!
Puszik Virag, (vagy Marcsi) (Janko)

Bolgarka 2008.09.05. 12:40:14

Nagyon sajnálom Napvirág, de én sem tudok semmilyen információval szolgálni, eddig egyetlen üzenetet kaptam anyutól, és még annyit tudok a Pétertöl (egyszer beszéltünk azóta), hogy Anyu azért nem ir a blogra, mert ékezetes a jelszava és nem tudott belépni... De ne aggódj, szerintem nagyon jól el van! :))
Puszi!

kistestvér 2008.09.06. 10:51:12

Szerintetek ott is ily meleg van, ha igen, nem irigylem a Nagytestvért. Barbiri mi van veled? hallom dógzó vagy? Mit Te csinálsz? Szasz Kistestvér alias Piri

kistestvér 2008.09.06. 10:55:14

Ja és üdv neked is Marcsi.........Virág.Régláttalak, nem jársz erre mostanság!De remélem a Zsú nagy beszámolójára lejösz és akkor talizunk

Bolgarka 2008.09.06. 11:04:42

Ez jó. Megbeszéljük, hogy ki hogy van, ki mit csinál. Na de ha a Zsuzsa nem ir semmit, akkor miért ne?! :) Szevasz tántigó, látom te is nagy érdeklödéssel figyeled az eseményeket. És ha bármit tdusz mutterról, mondjuk a mamától, akkor kérlek ird be, még ha csak annyi kis info is, mint hogy a mutter fáradt... Köszi!
Na és hogy én mit dolgozok? A Helmholtz kutatóintézetben dolgozom egy laborban. Az intézet radioaktov anyagok vizsgálatával, illetve azoknak az emberi testre gyakorolt hatásával foglakozik. Nagyon bejön, kaptam saját kis iróasztalt, meg mindent ami hozzá kell. Szinte csak fiatalokkal dolgozom csak elvétve látni egy vén prof-ot... összességében igazán jól érzem magam! Bár még csak egy hete kezdtem, de azt hiszem minnél több mindent ismerek majd, annál jobban fogom szeretni. És te? Veled mizu? Mikor jössz a Reich-ba megint dógzani?

NapVirag 2008.09.07. 10:43:57

Sziasztok Lanyok!! Vegre rajöttem ki a Kistestver!! Szia draga Piroska!!!! Az elsö hozzaszolotol arra gondoltam milyen hatalmas nagy kincs es CSODA ez a ZSUZSA LANY!!! Mert ugyan a computer vilagban nem remekl es igy igazan titkos marad egyenlöre az utja
csakhogy
mint tudjuk veletlenek nincsenek, ha allando net összeköttetesben lenne, akkor tulkep fellabbal itthon van, marpedig szerintem jobb ha "mindket laba ott van" Ugye ertitek mire gondolok??? Persze nekünk nagyon jo lenne minden lepeseröl es erzeseröl tudni, de azert megiscsak az a fontos, hogy Ö azt kaja az UTTOL amire szüksege van.
A masik ami viszont szuper (es ez sem lenne, ha Ö tudna irni) , hogy bennünket összehoz. Az Ö szeretete kiarad felenk es egy emberkent dobog a szivünk erte. Lehet hogy ez patoszosan hangzik, de biztos erzitek mire gondolok.
Barbus Te idöközben miota sajnos nem nagyon talalkozunk olyan komoly felnött Hölgy lettel, hogy nem tudtam valaki csak trefabol irja Anyu, vagy valoban Te vagy, en meg mindig a kicsi lanyt örzöm Rolad, es közben folyamatosan csodallak azert a FANTASZTIKUS TELJESITMENYERT amit produkalsz!!!! BArbus le a kalappal elötted!!!!! Boldog vagyok hogy ilyen csodalatos kis Pipike lettel!!!!!
Edes Pirikem, hogy Hozzad se legyek mostoha, Feled is csodalatom es elismeresem küldöm, a Te flott talpraesett munkalkodasos!!!! LAnyok szedjetek rancba engem is mar!!!!!! Puszik szeretö Baratnetoktol Marcsi aki Virag is

NapVirag 2008.09.07. 10:49:14

es meg egy FONTOS "KERELEM" Fiuknak es Lanyoknak!
Szerintem Pesti Tibi kap hirt Zsuzsatol tan minden nap?? Nem tudom Ö mennyire "computeres" ,d e ha Ö nem akkor PETI?? vagy TAMAS???? nem kapnatok kezbe az ügyet es irnatok ahogy hir jön fel nekünk ide a Blogra hozzaszolaskent???? Legalabb hogy hol tart, meg persze mast is, ha Tibor tud vagy barki valamit!!!! LEHETSEGES??????? SOK puszival Virag aki Marcsi is

NapVirag 2008.09.07. 11:24:16

Lanyok Fiuk!!! Friss hir Zsuzsarol!!!!
Tegnap Burgos varosanal volt. Esett az esö 12 fok volt! Ma reggel kis "lustalkodas" utan 1/8-kor indultak. A "banata" az, hogy kb ekkor vilagosodik csak, es Ök 6-kor indulnak egyebkent a meleg miatt e sakkor meg sötet van. Most epp egy "sivatagon" at gyalogol igen csak unalmas a taj. Egeszsegeligeg minden rendben! sehol egy vizholyag!!! faraszto, de menetel. Kb 4km/ ora egy nap atlag 20 km. Ennyit tudok sok puszival Virag Minden SMS-nek nagyon ÖRÜL!!!

kistestvér 2008.09.07. 21:42:52

Hi lányok! Én még ennyit sem tudok a Zsú-rol a Pesti Tibi csak csepegteti az információkat.Ami érthető, mivel szereti a Nagytestvért,félti,..... /mint minden férfi, mint az enyém is, azt hiszi,: hogy a középkorban vagyunk/és MINKET akaratunk ellenére lelehet "igázni". De a mi lelkünk szabad.
Engem mindig kinevetnek amikor arrol mesélek,hogy elöző életemben madár voltam, Én tudom ez tényleg igy van: minden álmomban repülök és ez olyan csodás érzés, de mindig szégyelem, hogy miért csak Én!!!!mások miért nem. Most a Zsú szárnyal helyettem. Remélem megtalálja a békéjét.

kistestvér 2008.09.07. 21:58:03

Szóval!! Barbiri csak arra vigyázz, hogy nehogy egy kis atomerőmű sugározzon belőled.:-))) De biztos izgalmas a munkád, mi egyszerű pórnép csak irigykedünk....... Mi van a....mi is a neve a pasidnak?? Abdulah.... Alibaba..... Hassan???:-)Együt vagytok még??
Én most otthoh maradtam a fenekemen,: beteg voltam , megfáztam-láz-torokfájés-stb. 1 éjszakát még a korházban is voltam. Szerintem a szervezetem igy tiltakozott, tudat alatt nem akartam itt hagyni Kedvesem és a családomat. Ja még valami, az Ancsi vitt neked valami csomagot!! Még az Édősanyád adta ide, menj el érte amikor tudsz.

legkisseb 2008.09.12. 15:40:20

Hú vazze nekem is kéne valami frankót írnom de egyelőre csak /anyit/ hajrá Zsúúúú.A többit később.Üdv minden rokonnak,jóbarátnak és kiváncsiskodónak.

kistestvér 2008.09.13. 15:18:39

Hi Öcsi! Te vagy a Legkisseb? Azszem vaami nyavaját evet ez a nagytesó. és kiütötte magát vele, de mááá jóóó van és száguld a Hispániai utakon, ismét. Na és Én is kiütüttem magam, még mindig bennem van valami virus és oly jól érzi magát a nagy testemben,... nem is akar távozni. Most éppeg egy övsömör miatt nem tudok még ruhát sem húzni,fáj minden izmom és idegem. Na vége az önsajnálatnak, meséljetek valamit a Tesórol.

Bolgarka 2008.09.15. 12:12:23

Tánti, az arab hercegem neve, Amir!

Neked meg jobbulást, és tényleg ne sajnáltasd magad, inkább felejtsd el a betegségedet, akkor talpraállsz gyorsan!

Anyumról én nem tudok semmit, az biztos, hogy gyalogol, csak nem tudom merre és hova... Remélem egyszer azért majd hazatalál! Pusza!

kistestvér 2008.09.15. 23:40:57

Barbiri!! Ha ez csak ily egyszerü lenne, nem kéne az egészségügyre annyi pénzt pazarolni.
Drága Testvérem ma értem és értünk gyalogolt...hiszem, hogy ez segít rajtam. Különben ez nem sajnálat és figyelem felkeltés volt, hanem tény. azt hiszem phsihés gondjaim vannak és ez a betegségem fő oka. Anyádrol én se tudok többet, van egy blog valami Gizus.. tőle jönn 1-2 infó Mikor jösz haza? Üdv a Hercegednek
süti beállítások módosítása